Companiile dinamice se reinventeaza; companiile de success au viziune si, prin conceperea si aplicarea strategiei adecvate, ajung acolo unde si-au propus. Competentele angajatilor dintr-o organizatie trebuie dezvoltate in concordanta cu obiectivele pe care aceasta si le-a stabilit, printr-o strategie de pregatire si dezvoltare a angajatilor care sa sustina valorile si sa incurajeze dezvoltarea oamenilor talentati. In felul acesta organizatia va avea oameni pregatiti pentru a face fata provocarilor care apar in mediul de afaceri. Angajatii vor avea o performanta ridicata in munca de zi cu zi si vor privi pe termen lung evolutia lor ca si angajati intr-o organizatie, prin prisma managementului carierei.

Dezvoltam materiale de training adaptate nevoilor de pregatire identificate in organizatia ta. Principalele programe dezvoltate:

  • Managementul Resurselor Umane
  • Tehnici de Intervievare
  • Centrul de evaluare
  • Managementul performantei
  • Sisteme si tehnici de recompensare
  • Cultura organizationala
  • Change Management
  • Managementul proiectelor
  • Coaching si mentoring
  • Dezvoltare abilitati manageriale
  • Leadership TransforM
  • Managementul carierei
  • Abilitati de facilitare
  • Personal Branding

Pentru mai multe detalii, putem purta o conversatie de calitate pe temele de mai sus astfel incat sa sustinem prin proiectele noastre atingerea obiectivelor strategice pe care organizatia ta si le-a propus.

In masura in care consideri interesante temele de mai sus pentru propria ta dezvoltare, te rugam sa ne contactezi si iti vom da mai multe detalii referitoare la sesiunile urmatoare de cursuri.